niedziela, 12 lutego 2012

niebieskie perełki i dylematy leniucha... :)

 jakoś ostatnio nic nie umiem doprowadzić do końca. najpierw pokaże wam bransoletkę z perełk szklanych.
 a tu korale z drewnianych kulek muszę zrobić 2 pary (jeszcze... wcześniej robiłam już 4 ) na zamówienie : biało/zielone i biało/granatowo/ czerwone. dość długo z tym zwlekam myślę że w tym tygodniu jakoś się do tego wyzbieram

 a ta bransoletka też z perełek - jeszcze nie dokończona bo nie ma zapięcia które muszę kupić a leniwa jestem strasznie...
i na koniec chciałam śię pochwalić jakie cudowności do mnie przyszły w ciągu tego tygodnia.

przy okazji :
dziękuję za komentarze!!
i dziękuję za moich 2 obserwujących ;p

2 komentarze:

  1. Piękne bransoletki :).. Szczególnie podoba mi się ta druga, ciekawe jak będzie się prezentować skończona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki śliczne a te zawieszki...juz widzę co za cuda stworzysz ;D

    OdpowiedzUsuń