piątek, 17 lutego 2012

Poleciało i doleciało :)


zrobiłam paczuszkę na wymiankę zakładek na forum scrappassion poleciała i doleciała na czas a  nawet wcześniej. trzeba było zrobić zakładkę do książki i niespodziankę. stworzyłam pakunek dla Chimery z bloga http://www.fabrykachimer.blogspot.com/ . moją niespodzianką było to że do zakładeczki z królikiem z Alicji w krainie czarów dorobiłam  notesik, kartkę i buteleczkę drink me wraz z pakunkiem eat me :)
oto cała paczuszka:
główna część czyli zakładka:
no i notesik wraz z zakładką w środku
oraz kartka:
 do mnie paczuszka ma przyjść z Włoch... już nie mogę się doczekać!!! jak tylko ją dostanę dodam jej zawartość do tego posta :)

przy okazji chciałam się pochwalić dziś doszły do mnie moje pierwsze stempelki !!!! 
jestem z nich strasznie szczęśliwa. przyszła też paczuszka kwiatuszków i pierwsze ćwieki.
kocham dostawać moje zamówienia i czekać na panią listonoszkę.
czekam wiecznie!!! :D

za  niedługo wysyłam pakunki na kolorową wymiankę przydasi, zieloną wymiankę oraz słodką wymiankę u Kamili :
http://pomaranczoweokno.blogspot.com/
xoxo
Balotta


a oto co ja dostałam
całość:
 zakładka:

 notesik i kartka

 wycinki z maszynki <3
i takie ślimaczki staram się dowiedzieć co to ;p
bo mnie to intryguje

6 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziękuję za te wszystkie śliczności, poczułam się jak Alicja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ kochana, ślimaczki są ułatwieniem do skręcania kwiatuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh. dziękuję ale na szczęście już się dowiedziałam :) i nawet zrobiłam z nimi pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała przyjemność po mojej stronie :) Chociaż uważam, że to przesada już wykrajać wykrojnikiem coś, co zwykłymi nożyczkami raz dwa się zrobi... A tak bdw, to słodki jest ten króliczek! :D
    I mam pytanie - czy mogłabyś wyłączyć potwierdzanie komentarza hasłem? To bardzo irytujące bo te literki są strasznie zamazane...

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi nawet nie wiedziałam że trzeba wpisywać hasło zaraz pokombinuję jak to zlikwidować :)
    też uważam że to akurat bez sensu ale gdybym nie dostała tych ślimaczków to nie doszłabym do tego żeby wyciąć je po prostu falistymi nożyczkami :)
    ja tem jestem z mojej paczuszki bardzo dumna i trzymam wykrawajki w specjalnym pudełeczku.

    OdpowiedzUsuń