sobota, 18 lutego 2012

Wymianka ATC

Ogłaszam wymiankę ATC!


Zasady wykonania:
Temat - matrioszka interpretacja tematu dowolna,
Ilość - 5 karteczek,
Wymiary karty powinny mieć dokładnie 8,9 cm x 6,4 cm


na zgłaszanie się są 3 tygodnie czyli do 11 marca
karteczki należy zrobić i wysłać do 2 tygodni od zakończenia zgłoszeń czyli do 25 marca
wszytskim zgłoszonym po zakończeniu zgłoszeń wyśle mój adres.
wyslijcie karteczki do mnie wraz z zaadresowaną do siebie kopertą ze znaczkiem.
gdy karteczki dotrą , zrobię im zbiorowe zdjęcie i porozsyłam do Was.


Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest prowadzenie aktywnego bloga lub ew. wysłania kilku zdjęć swoich prac do mnie w wiadwomości (napiszcie link do bloga/galerii przy swoim zgłoszeniu!) 

w zabawie mogą wziąć udział wszyscy którzy spełniają warunki i nie są na czarnej liście.


Zapraszam do zabawy
dodatkowo jedna z osób biorących udział dostanie matrioszkową niespozdiewajkę!!!!

uczestnicy:
Ja :D
Mała Ichi : http://malaichi.blogspot.com/
Ula: http://najbardziejlubie.blogspot.com/
Oscar Francois de Jarjayes:  http://mangowylikier.blogspot.com/
Angelica: http://mangowylikier.blogspot.com


i banerek niekonieczny ale miło będzie jak dodasz na bloga :) im nas więcej tym lepiej :)


13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ahh.. moja osoba też bierze w tym udział <3 Lubie to...

      Usuń
  2. Co to będzie ? Zapisuję się !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wchodzę w to i ja :-)
    i zabieram się zaraz za przygotowanie kart - mam nadzieję, że po weekendzie będę mieć gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj - dopiero zauważyłam, że macie juz komplet :-(
    no trudno - kolejnym razem będę mieć lepszy refleks :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Viva to nie szkodzi! przecież da się zamieszać brałm udział w wymianie w które trzeba było zrobić po 9 kart a udział brało z 30 osób!! śmiało zapisuj się !!! mam nadzieję że przeczytasz ten komentarz !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to super! to zapisuję się!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. a czy dałoby rade jeszcze sie zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście! Im nas wiecej tym zabawa fajniejsza! Zapraszam wszystkich którzy maja bloga do 11marca można sie zapisywać !

    OdpowiedzUsuń
  9. jupi :), super, bardzo się cieszę

    OdpowiedzUsuń