piątek, 24 lutego 2012

Wyzwanie kwiaty. czyli 1 strona 1 albumu :)

moja wymiankowa para z wymianki zakładkowej  -Agata napisała w kartce że zachęca mnie do zrobienia albumu. zaproponwała na bazie kopert. no  i zaczęłam. chcę zrobić album cały z kopert a wszystkie strony zrobię na wyzwania. bo wyzwania jakoś mnie mobilizują do pracy. więc z każdym ciekawym wyzwaniem jakie znajdę będę robić i publikować następną stronę.
1 strona na wyzwanie w scrapki-wyzwaniowo
http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2012/02/wyzwanie-25-kwiaty.html#comment-form
 polegające na zrobieniu pracy z co najmniej 3 ręcznie zrobionymi kwiatkami.
zielona ramka czeka wiosenne zdjęcie.


7 komentarzy:

  1. Podobają mi się te cieniowania, bo bardzo lubię niebieski kolor :) W ogóle takie wiosenne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że się podoba dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na ramkę!
    kwiatuchy są cudne!!!

    dziękuję za przyłączenie się do naszego wyzwania na scrapki-wyzwaniowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wiosna u Ciebie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam powiedzieć, że o wiele wygodniej pisze się jak nie ma weryfikacji :) I cieszę się, że poznałam Cię przez forum, bo jestem z Opola, a w sumie to wcale nie mamy do siebie bardzo daleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł i mistrzowskie wykonanie ;)

      Usuń